Vyhledávání


Úterý

12.04.2013 17:47

Uterý:

Milý deníčku, je to tu vážně úžasné! Je tu plno zajímavých lidí a nových zážitků. Tím letaxem se dá dostat na spoustu hezkých míst, které jsem už stihla prozkoumat skoro všechny. Ráno po mém příjezdu jsem se probudila plná energie. Očekávala jsem, co se mi dnes přihodí a koho nového poznám. Začala jsem si také zvykat na to že si můžu vstávat v kolik chci a nikdo mě nekomanduje. Jsem volná a můžu chodit, kam chci a kdy chci. V kotli je strašně lidí, trochu mi to vadí, protože je tam přecpáno a člověk neslyší vlastního slova. Vyrazila jsem do ulic Londýna a našla jsem malou mudlovskou hospůdku, kde nikdo nebyl, kromě jednoho kluka. Dali jsme se do řeči a já zjistila, že k mému štěstí je také kouzelník a že jde do prváku. Docela jsme se skamarádili a představil se mi jako Jordy. Zdál se být milý a simpatycký a také jsme se dobře bavili. Po nějaké chvíli kecání se mi svěřil, že zná jednu dívku, která se mu vážně líbí. Jmenovala se Selena (on jí ale říkal Selenka). Byla o něco starší než on. Myslím, že třináct let. Prý se spolu spřátelili a ona ho nechávala spát u ní v pokoji, protože neměl ještě zařízený pokoj. Řekl mi, že ona chodí do Zmijozelu a to ho prý hodně mrzí, protože on sám chce do Nebelvíru a ona Nebelvírčany nenávidí. (Vážně netuším proč, tahle rozlišnost kolejí mě vážně vytáčí!) Snažila jsem se mu nějak pomoci, ale v utěšování nejsem moc dobrá a tak mi to asi moc nešlo. Naštěstí pak přišlo nějaké jiné téma a my se dali opět do normálního hovoru. Vážně mě to s ním bavilo, byl zábavný a ukecaný jako já.

Nakonec jsme se rozhodli, že si zajdeme do Portsmucku, do kterého jsem už dlouho chtěla. Prý je to tam moc hezké a tak jsem tam s Jordym hned vyrazila. Přemístili jsme se letaxem a vyrazili po jedné cestě do lesa. Narazili jsme tam na pár domku a také ohniště, u kterého jsme si sedli a docela dlouho si povídali, bohužel zase o té nešťastné Seleně. No nevím, ale on se do ní zamiloval asi až po uši. Snažila jsem se mu pomoci, ale jak už jsem předtím napsala v těhlech směrech moc dobrá nejsem. Probrali jsme docela hodně ohledně vztahů a taky našich rodin atd. Nakonec jsme vstali a šli jsme cestou zpět, ale narazili jsme na menší pěšinu a našli strašně krásný potůček, který byl schovaný, a skoro jsme ho přešli. Opět jsme se bavili a smáli se. Je s ním opravdu sranda. Pak jsme se začali ze srandy strkat a šťouchat a já ho shodila do té malé říčky tam. Chtěl mi to oplatit a tak mě tam taky postrčil, ale já jsem trochu uklouzla na jednom kameni a vyráchala jsem se tam celá. Strašně se mi smál a chvíli jsem na něj byla naštvaná, ale pak mě to přešlo. Šla jsem promočená až na kost zpátky do Kotle abych se převlékla. Poté chtěl Jordy zajít za tou jeho Selenkou a já jsem ji chtěla aspoň vidět. Ze srandy jsem dodala, že chci vidět, jakou mám konkurenci *smějící se smajlík* V jejím pokoji asi nebyla a tak jsme zašli ke mně, protože to byl pokoj hned naproti. Ukázala jsem mu pokoj a trochu jsme se bavili. Pak jsme zašli do Kotle a hele kdo tam stál. Červenovlasá holka, jménem Selena. No nebudu o ní nic soudit, protože nevím ani jaká je, ale od začátku se mi nějak nezdála. To bude asi tím Zmijozelem. Jordy šel za ní a tak jsem se s ním rozloučila a šla spát.

Komentáře